Rabu, Ogos 05, 2009

....::::WEE WEE::::...


Arinih aku nak citer pasal kucing kesayangan aku..
si WEE2..
Sian dia..Sejak Popoy ilang tak dptlah dia nak manja2 ngan sesape..
tuhan bls lah kat sape yg curi kucing aku tuh..
mmg geram..Dah lama kan popoy takde
sedih plak aku ingatkan POPOY..ajib lah paling sian..rapat gila di dgn Popoy..
Sian WEE2 gak..
Aku ngan ajib jer yg dia ada..subuh td ajib bg mandi dia..bersih skit..
dh lama gak dia tak mandi..mandi ngan air panas dia tak meragam..sejuk..
masing2 takde ms..aku yg tau bg mkn jer..
di nampak jer muka aku mulalah berbunyi..Tangan dia siap gerak2..
kekadang aku temankan dia mkn jap...sian...klu aku tgk jer dia mkn..abis plak..bancuh susu bg dia..minum sampai kenyang..lepas tuh dia tido...

2hr lepas kau potongkan kuku..Dia tau jer yg aku nak potong kuku dia.. kejap2 ilang...nyorok...bab tuh dia mmg liat..skang nih tiap2 hari asah kuku..nak melawan ngan aku lah tuh..ishk..ishkk..Klu tak potong takleh nak melawak ngan dia..nak cium pun susah gak..takut kuku dia panjang...
HHehhHEhhhehheh!!~~~
Time wee2 sume dh lengkap..ms POPOY dulu pg salon jerlah...mandi,potong kuku..Wee2 aku wat sendr..sumenyer sampai korek kat dlm telinga..sume aku buat..Untung dia..tak berbayar lg tuh..
tapi sbb syg..

Cuma satu jer si WEE2 dia mmg kucing rumah..bwk berjln dia tak suka..klu duk dlm keta tuh asyik memanjat jer..takmacam popoy cerdik sesangat..
Popoy lagi..
ntah sihat ke tak dia...
Wee2 kucing pemalu..Klu lah masa dia nak 'UH UH" klu der yg tgk dia wat2 lepak kat dlm bekas tuh..
Org pusing jer dia sambung keja...
Penat2 balik keja...bila tgk dia ilang letih..

Klau ajib balik kg..dia lah teman aku..kekadang aku bercakap ngan dia..Aku basuh baju dia duk jer kat luar bilik mandi sampai aku abis..Adalah kwn..
Aku klu dh mengadap si wee2 tak kuar umh pun takpe..
HUHU!!~~~

Ni antara gambar wee2 yg ada...



~::Nih tompet Faveret den lepak klu dlm keta..
meh lar Join!!~~




~::Dia mmg suka tgk ke luar..
merenung masa depan kot!!!~~



~::Ader tak cam Singa!!
hehehe!!~`




~::Alah cyg2 papa...
hehehehhehehe



~::Duk jauh..jgr arr ngendap wee2 nak kencing..
tulah agaknyer dlm otak dia



~::Pelik tul diorg nih asyik tgk aku jer..
matilah!!~~



~::Nak susu..
Manja2 nih nk nyusahkan akulah nih!!~~



~::Mengasah kuku di pintu!!~~
krrrukkk..Krukkk!!~~



~::Masam jer muka dia..
ketuk pala kang!!~~

Aidy

6 ulasan:

[ N ] sham berkata...

comelnye!!!

KhaiDrus berkata...

hahahahhaha,..
secomel tuan nya

Sharifah Liza Suriani berkata...

comel sangat dy..putih bersih macam kuih pau geram betul...hehehhe

KhaiDrus berkata...

tu arr..
dia takde suami tuh..
kita berbesan nak tak kak pah?

tHEoNeANDoNLy berkata...

tomel

KhaiDrus berkata...

tenkiu..