Khamis, Ogos 13, 2009

~:: SETEM The MoVie::~





Ari tuh aku gi tgk citer nih..
Memulanya mmg berat ati sgt sbb biasanya citer melayu ni mmg mendukacitakan..
Nak2 komedi yg biasanya pelakon dia asyik sama jer..
Tapi di sbb kan takde citer len nak tgk..
tgklah jugak..
Lgpun pengarah dia bukan org Malaysia..
Sentuhan pengarah nih mmg best
KABIR BAHTIA
Len skit lah kot
Rsnya dh lama aku tgk citer nih..
tapi asyik bertangguh jer nak story..
ehhehehehheheh!!~~

Apapun mmg 5 star lah..
Dr mula masuk sampai abis aku gelak jer...
Yg penting lawak dia mmg logik
klu tgk preview kat tv tuh cam bangang jer..
tapi mmg ader kebenarannya..
Lepas nih leh arr aku dpatkan koleksi DVD yg original...
Tak rugi ader citer camni buat koleksi...
tak caye????
Tgk sendr!!~~

Jalan cite dia pun pasal satu SETEM jer...
tapi kita nampaklah pengolahan citer nih mmg berkesan lah..
Ttg beberapa kumpulan yg terjebak dlm situasi mencari stem bernilai jutaan ringgit..
(Ada ker SETEM yg berharga cam tuh?)
Dari yg baik sampai lah yg jahat tapi klakar..
Tapi watak yg paling aku suka watak Sathiya...
Rsnya klu takde dia mmg tak best langsung lah..
Mmg menjadi jer klakar dia..Personally dia mmg klakar...
Harap byk lagi pengarah Malaysia yg bukak mata nak buat filem camni..
Klu buat filem Komedi kena bg klakar betulllah...
Klu Seram biar takut btull..
takat yg ado jer..xyah lah kot..
hehehhehehehhehehehe!!~~~

Klu korang nak tgk gilah tgk..
tp ada lagi ke?
HEHHEHEHEHHEHEHE

Aidy

2 ulasan:

tHEoNeANDoNLy berkata...

mcm best jer.. nak tengok la.. :)

KhaiDrus berkata...

tgk jgntak tgk..
hehehehhehe