Sabtu, Ogos 29, 2009

~~Rekah!!!~~

red shoe Pictures, Images and Photos

Assalamualaikum....
Ada yang aku simpan..dh lama gaklah..
terus jadi rahsia aku..penat tul pk pasl benda tuh..
X tahulah sampai bila nak simpan..
Sampai aku sendiri tak tertanggung..
Tapi yg silap mmg aku..
Tapi sbb pe aku wat camtuh..
sebab aku terlalu syg kan dia...
Syangkan perhubungan nih..
Takpelah...
Selagi aku leh terima..
Selagi aku leh bernafas..
Aku buatlah..
aku buktikan pada suatu hari nanti ..
aku mampu tersenyum utk pengorbanan aku..
Dan dia leh bangga klu kekasih dia nih sanggup watpe je utk org yg dia syg..
Biar waktu yg tentukan...
biar aku jer yg tahu..
sampai satu thap nyawa melayang..
aku serah jer kat tangan Allah..


secret smile Pictures, Images and Photos

Aidy

2 ulasan:

[ N ] ZuLaiNa berkata...

hmm...
mendalam maksud entry ni dy..

KhaiDrus berkata...

btul zue..
perasaan dlm ati..
tuhan jer yg tahu