Sabtu, Ogos 15, 2009

~::KeLetihan::~

~:: Inilah RAINBOW..
Klu jumpa tegurlah..
Keutamaan diberikan utk org Utara..
mmg ramah dan gila
ehehehehhehe!!~~
Pic nih dia suh aku masukkan..
katanya nak cr kenalan..
eloklah Rainbow..
hahahahha!!~~





Smlm teruk rs nya harungi hari...
Sempat gak aku jenjalan kat sekitar bukit bintang..
cuci2 mata..
yg penting aku jumpa Rainbow..
Hampir 2 tahun aku tak jumpa mamat serabai member penang nih..
Skang dah segak skit...
kawan lama aku yg br balik dr switzerland..
Bercuti kat sana..
sebulan lebih gak..
sonok dia dpt berjalan gi negeri org..
Sambil dia tunjuk gambar2 dia..
Jeles tul..

Actually dia nyer lover org sana..
dh lma gak diorg kapel hampir 10 tahun
nak kawin taktau bila..
asyik melancong n melEncong jer diorg...
dh puas aku kwn2 nasihat..
dia buat dek jer..
Nih pun dia br balik dr india ngan vietnam..
Ayah dia br meninggal..
tuh yg dia berani gi sana..
Apapun ko dah hampir 40..
pandai2lah..

Aku nih pun teringin gak nak gi luar negara..
hidup kat sana..
Tapi aku sygkan life aku skang..
My love n kucing2 aku..
Kwn2 yg bek..
Sume kenangan byk kat sini..
Biarlah ms yg tentukan..
Kadang2 fikir..
Sebab kan aku dah takde sesape nih elok aku merantau..
aku akan pulang satu hari dgn senyum dan kekayaan..
Tapi klu takde yg sayang tak best gak..
ntahleh..
Pening plak.
hahahhahahahah!!~~

Sampai umah dlm jam 12..
rainbow ajak teman dia jenjalan..
aku mls..
aku pesan suh col..
dia pun tak col..
Lepas bagi makan WEE2 dan Momot aku terus tertido..
pakai spender jer plak tuh..
kunci umah aku tinggal kat luar..
pagi br aku sedar..
klu ader yg masuk smlm..
abislah..
Amien.................



SWISS FLAG Pictures, Images and Photos

p/s: Sekadar bendera swiss



Aidy

4 ulasan:

Sharifah Liza Suriani berkata...

Tidur pakai sepender pun nak bagi tau ker?
Adoi.....!!!!!!!!!!!!

KhaiDrus berkata...

hik hik..
sebenarnya bogel..

tHEoNeANDoNLy berkata...

rainbow tuh..hehe.. nama saya pelangi..hehe.. amboi berbogel? nyamuk xgigit ker.. huhu

KhaiDrus berkata...

takde nyamuk..
tingkat 15 nyamuk tak sampai kot..
hehehheheh
nyamuk len adalah
hahahhahaha