Jumaat, Ogos 14, 2009

~::Hepi Besday Mierol::~~

~::Mierol yg ku kenali::~





Ntah perlah nasib ku ari nih..
Tido lam sejam jer...
Nih pun dah kuyu mata...
Tapi aku gagahkan jugak..
Bila pk kan surat DRF yg aku kena sbb lewat tuh..
Aku nak cuba perbaiki kualiti keja..
"tekad nih tatau lah sampai bila"
hehhehehehhehe!!~~~

Smlm Azmie buat besday party utk Mierol..
Meriah gak lah..
Ramainya owang..
Dalam byk2 tuh adalah sekumpulan "akak2" nih..
Yg bestnyer diorg nih tak plak nyanyi lagu pompuan..
Antara lagu yg diorg nyanyi
~::Letto-Sandaran Hati n Meet uncle Hussein lagu untukmu..
mmg gempaq arrr
aku takleh bayangkan..
Dgn muka pompuan tapi nyanyi kalah Lan tuh..
huhu..
siap cam profesional show lah...
Kekadang best gak ader group yg camtuh..
taklah bosan...
Balik lam kul 3 pagi..

Ucapan utk Mierol
Semoga panjang umo dan di murahkan rezki...
umo dh meningkat hope cepat dapat bini...
Apapun ko tetap ensem...
Hehehheheheheh!!~~

Thanks gak kat mie yg jemput aku ngan ajib..
Sampai umah aku tetap takleh tido..
mcm selsema jer..
Nak dekat kul 5 gaklah br tetido..
kul 6 dh bangun sbb kucing aku dah meragam nak mkn..
layankan sajoR!!

Aidy

3 ulasan:

tHEoNeANDoNLy berkata...

asal xajak amud sekali..??

ellyazryn berkata...

HahHAha.. memang la ko ngan ajib tak bleh tido.. coz ko ngan ajib wrestling pastuh .. wkakakakkakakaka .. matilah ko..!!~

KhaiDrus berkata...

ehhehehhehehe..

amud: last minute plan..
huhu

Elly: Kan!!~~