Isnin, Oktober 20, 2008

PARTY DI RUMAH ILHAM 19/10/08

Photobucket




Aku gi keja kelam kabut skit...
naik teksi berhenggit abis..
adoilah..
mlm tuh ada party plak kat umah Bro ilham...
ikut ati susah sgt nak pegi,,
mlm tadi buah ati samapi..
tersenyum jer aku tengok dia...
kira teruk gaklah kena belasah dan membelasah...
huhu..yeaaaaaahhhhahahahhaha

Mlmnya aku bergegas gi manjalara
nek teksi lagi tuh..
takpelah kan..
Ni pun sebab buah ati ada kat sana jer..
Nasib baik "abg teksi'
tu kira baiklah jugak..
sembang pasal nasib kitaorg yg sma nih..
rupanya kau tak bersendirian kan...
merantau di bumi sendr..
pelik bunyinya..
tapi itulah kenyataan..
samapi sna dlm kul 10..
Tetiba buah ati aku bg aku "cincin"
aku tgh pakai skang nih..
sayang dia kat aku..
hehehehehehe
sebenarnya aku blah jer dr tempat keja..
jahat gak aku...
YA ALLAH...
lindungilah hamba mu ini..
itu jer kat dlm ati...
sampai jer kat sana rupanya ada yg ngorat buah ati aku..
aku tahu..
ishkkkk
susah tul lah....
mulalah aku buat muka...
tapi bangga pun ada..


Balik dr party dlm kul 2...
hepilah jugak sebab diorg dah leh terima aku nih...
bolehlarrr aku melawak-lawak ngan gangs sume..
cuma kurang satu jer..
Bro aku tuh
sI ABg AAAAAAZrin YG Comel tuh...
huhu
rupanya sambutan utk hari jadi sklai
gue tak tahu..
tak bawa apapun gi majlis...
malunya...
ada gak org ngorat aku...
huhu
masih ada peminat rupanya aku..
hik hik
yg penting aku riso gak buah ati aku di kaco org..
tapi aku pun di kaco org..
kitaorg masing2 pertahankan cinta..
tuh yg best..

Balik kitaorg tido kat umah abg azrin...
samapi kul 4..
aku tahu dia terkenangkan byk memori..
buat masa nih aku blum mamapu nak sediakan sume tuh..
tunggu yer wak.....
sy janji akan sebolehnya bahagia kan awak..
cheeeewahhhhhhhhhhh
balik esok kitaorg nek trn ngan teksi..
aku patutnya masuk keja kul 4..
yang ado...
tido pemnat berpesta smlm..
AWOL lg...
huhu...apa nak jadi dgn aku nih...
berserah jer lah...

Mlamnya continue gi karaoke,..
balik mkn kat kedai mamak kitaro..
bosan gila..
tapi sonok lah jugak sebab dia ada...
bleh melawak lawak lagi tuh
tak kering gusi..
tak sakit jiwa..
rasa cam terbang di udara jer..
hhehehhehehehe..
Terisi gak mlm2 sepi aku..
jgn tinggal kan sy wak ek..
sy sayangkan awak...
ikhlas dlm ati..
hehehehehhehe...

2 ulasan:

NORBAIZURA berkata...

bab membelasah dan dibelasah tu yg aku xthan...hahahahhahaha

KhaiDrus berkata...

hik hik..
tahu takpe!!