Sabtu, Oktober 18, 2008

SEMALAM YG HANGAT

Photobucket



Smlam byk benda yg aku buat..
gi check KWSP..
Tak sangka dah ader dekat Rm12000.00
Best tul rasanya
Buat kad kredit kat PBB..
sampai aku tak gi keja..
demam pun ada..
petang aku gi bayar ASTRO(RM230.17) kat MAYBANK bukit bintang...
sempat lah jugak cuci mata skit..
ujan plak tuh...
Semua sbb buah ati nak sampai sini..

Riso aku sepanjang waktu berlalu..
Debar pun ada..
tunggu Khaira Balik sini...
bila nampak jer dia..
masa tuh tenang jer rasa...
Sempat gaklah manja2 jap
mlm nya kitaorg gi karaoke bertiga dgn BUDI...
hehehhehehe
Balik kul 3 pagi..
lepas gi makan aku terus balik umah...

trubat jer rindu nih tiapa kali nampak dia tersenyum..
itu pun dah cukup bahagia kan aku..
Moga Tuhan panjangkan ikatan nih...
Aku taknak lah cari yg len..
ntah camne plak perangai..
huhu

Khaira Yg INDAH

3 ulasan:

corecheck berkata...

Jangan salah sangka
Sememang ku manusia biasa
Ku santai sahaja
Menerima segala yang ada
Mengapa bila bertentang mata
Rasa nya bersalah
Bagai dah berlaku jenayah yang besar
Dia tak perlu tahu rahsia kau dan aku
Jika di tanya ini jawapan ku

Jangan kau ubah fikiran
Sesungguh nya niat ku suci
'tuk jadi seorang teman
Namun rasa diri ku di uji
Mengapa bila kita bertiga ku jadi cemburu
Rasa di curi oh hak milik ku
Kau tak perlu tahu isi hati ku
Jika ‘tu penting ini alasan ku

Alam keliling pun membisu
Risau tertulis di bibir mu
Rahsia tersimpan hingga akhir hayat ku
Tidak seorang pun yang tahu
Mengapa bila tidak bertemu aku jadi rindu
Bagaimana pula dgn diri mu
Satu hari nanti terbongkar cerita
Jangan kau lupa rencana kita

corecheck berkata...

lagu tue utk dy ngn die....

KhaiDrus berkata...

huhu..
sedih jer bro