Ahad, Mei 24, 2009

KORG MMG HANTU




Skang nih kan diorg sibuk pasal antu2 kat Menara CELCOM tersyg..
Aku pun dah rs semacam je bila nampak tok@ Imam besar dtg celcom..
Seriau o0o0o0o0o0..
Yer arr..mana tak nyer..
aku nak gi toilet pun takut..rs cam ader jer org kat sebelah or sedang ngintai aku nih..
Kekadang turun kat tingkat 5 tuh nk berasap pun takut..terpaksalah berteman2 di taman teman...chewahhhh!!
Kekadang tuh duk dlm lif tuh mulalah melayang pk2 bukan2...
Aku tgk muka harith iskandar ngan Rita Rudaini tuh sume asyik tgk kat aku jer...
Mulut nih dah banyak dah ayat2 yg kuar..
huhu...
so sambil kita pikir2 kan pasal kerja...
Jom kita kenal skit jenis2 antu nih..


Pocong

Hantu yang berbungkus macam lepat pisang baru masak ni memang mudah cari
kelemahannya. Kita hanya perlu bukak tali pengikat di atas kepalanya dan
tarik kain balutannya. Sudah tentu dia akan berasa malu kerana dia tidak
pakai apa apa pun, selain kain kapan pembungkusnya tu.

Langsuir

Hantu Pompuan ni suka pandang muka kita, jadi beranikan diri anda tenung balik muka dia sambil jelir-jelir lidah. Kalau tak pun tunjuk cermin muka kat dia, pasti dia tersipu-sipu malu.

Pontianak

Hantu yang suka ketawa. Kalau terserempak dengan dia, kita pun mestilah ketawa sama. Kalau boleh kita cuba mengilai lebih kuat dari dia, tentu dia boring.

Hantu Raya

Hantu ni suka beraya dan suka menyamar jadi tuan dia. Cara
mengalahkannya senang saja, sambutlah hari raya tiap kali jumpa dia, bagi duit raya, ajak main meriam buluh, suruh kacau dodol atau jaga lemang. Tentu dia tak kacau kita sebab banyak kerja dan aktiviti lain dia nak buat.

Hantu Galah

Hantu ni la yang paling tinggi di muka bumi. Kalau terjumpa dia, kita hendaklah meniarap. Pasti dia tak perasan kita ada disitu.

Jerangkung

Dia ni ada kulit tapi nipis. Tinggal rangka saja, dan paling mudah untuk menewaskannya. Kita hanya perlu tunjal dahinya dengan telunjuk dan lihat gerak-gerinya mengimbangi badan untuk berdiri tegak.

Toyol

Hantu ni Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen
berguni-guni. .nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi tuannya... lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu

Hantu Ponteng

Yang ni payah sikit nak cakap sebab, hantu-hantu ni cam korg
lerrr..takder kerja lain asyik ponteng kerja, mc, lepaih tu nengok blog..macam sekarang nih..sah-sah tengah baca blog nie..macamana nak jawab..korang sendiri plak jadik hantu..Sapa yg akan maluuuu?.... ..kamu dan kamu Sdn hehehehe.... .......!! ! jadi bawak-bawaklah buat kerja .......Wat le yg mane patut bile OM n TL nengok ek....
PEACE.......



bykkan beramal yer..!!

Hantu Pictures, Images and Photos

Aidy

4 ulasan:

ZuE ZuLaiNa berkata...

ish~
sempat lagi buat kajian ek?

KhaiDrus berkata...

tau takpe..
owang rajin..
hehehehhehehehe

Sharifah Liza Suriani berkata...

wah kenapa agaknya yer mahluk2 ni muncul..mesti ada apa2 sebab increment tak ada kot.

KhaiDrus berkata...

huhu..
tu yg jd persoalannya..
ada yg menyeru kot
hahahahahaha