Ahad, Disember 21, 2008

-Minggu Sepi-

black rose Pictures, Images and Photos

Minggu yg aku rasa bosan sgt..
aku kenali siapa dr aku..
siapa yg menyayangi aku..
Atau yg hanya ingin mendampingi aku...
Tak tahu kat siapa aku nak luahkan rasa..
Pendam biar jadi sekam..
sampai tak terdaya kau nak tutup hanyir nye
Penat dah kot...


pasar malam Pictures, Images and Photos
Semalam aku ke pasar malam...
jumpa On org kg..
teringat kenangan ngan dia...
Dah empat anak dia...
malu plak aku...
Lepas tuh jumpa plak Yus...
Bdk kelantan yg pernah bertakhta kat ati nih 3 tahun lepas..
sembang jap...
tak sangka dunia kecik..\
Jumpa balik...
takmolah ingat kenangan lama ...
leh gila siot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dah lama aku tak pegi pasar mlmmm
byk gak brg aku beli...
hujan plak tuh...
kejap2 abis makanan yg aku bwk..
hik hik
sambik mkn sambil jalan..
cuci mata sekali
Minggu depan klu ada kesempatan nak pegi lagilah...
mana tau...
Leh kaya plak...
ehhehehehehehehehe

bosan Pictures, Images and Photos
Aidy Noty

Tiada ulasan: