Sabtu, Disember 27, 2008

@}---Aduhai Hati-<<------

broken heart Pictures, Images and Photos

Betapa sukar melalui harianku,
Perit,Tawar,Pahit,Malu....
Semua ada...
itu yg aku rasa sepanjang melewati ranjau kehidupan....
Tak pernah rasa bebal,penat,lelah dan letih berbudi
Moga pengorbanan ini tidak sia-sia...
Sebagaimana selalunya...
aku tahu aku yg terluka..

Aduhai hati yg berbisik..
terbang kan rasa ini jauh di persisir luka perasaan..
Agar harapan dan impian terubat..
dgn Seribu satu kemanisan..
kerana dugaan ini terlalu perit sayang..
Berat menanggung sehingga tak terdaya nafasku..
Setiap kalinya ia bercampur nanah lekat dan kelat..



Aku terbuang dan terasing dlm riuh percintaan..
Girangnya laut kasih sayang
Bilalah musim2 merandai cinta kembali..
Aku ingin berlari kecil..
mengelilingi gurun rindu..
bernyanyi lagu-lagu kehidupan..
Aku rindukan aku yg dulu..
Aku yg selalu tertawa akan drmu..
Yang selalu rasa ingin disampingmu...

Andai ada hari lagi...
Moga cinta itu kembali lagi..
Dan moga sepi itu terus bermimpi..
Utk menyayangi kita dalam arena kasih
Dan agar aku tidak terus...
Merindui remaja ku lagi....
Aduhai hati yg sering bermimpi...
katakan dgn megah..
Engkau masih beraja dihati..
Dan aku yg asyik leka berimaginasi..
Sedang angin tak pernah lupa menghembus keluhan nya..
sedang aku yg terlupa utk bangun berjalan..
dari terus menikmati ruangan cinta...


love hurt Pictures, Images and Photos
Aidy

Tiada ulasan: