Rabu, Disember 31, 2008

-@}--Hepi New YEar--{@-

2009 Pictures, Images and Photos

Dalam tak sedar dah masuk tahun baru...
Tahun 2009 dan Awal Muharram...
bertambah lagi usia dan kematangan..
aku nak ubah byk benda utk tahun ni..
Perangai yg selalu dtg lambat gi keja nak kena buang..
kali nih biar aku tanamkan azam betoi2..
Malu lah nak mintak tolong org jer slalu...
Kena byk berdikari..
Macam sebelum2 nih..
aku leh jer idup sendiri...
mana ada org manjakan..
sekarang nih aku rs aku bergantung sgt...

Razif dah ambik kereta kat kg...
seronok gak dah ada transport nih..
leh arrr jenjalan..
yg penting balik keja mlm2 kira taklah susah...
smlm gi chow kit beli brg dapur..
best gak jenjalan camtuh..
teringat kg bila tgk ulam2 mentah..
ubi kayu,jagung,sayur,mangga,rebung....
huhu.....best2...
aku beli kulat "KUKUR"..
nak buat msk lepak cili api..
permintaan dr 'ALIEN'...
aku cuti 2 hari nih nanti..
leh arrr kemaskan umah leklok...
tahun baru...kena rajin skit!!!


maal hijrah 1430 Pictures, Images and Photos

Sayang aku tak gi kenduri kat JEMPOL..
Abg ajib kawen...
takde fulus..
yg ader pun cukup lepaskan ajib balik jer...
takkan lah dia tak balik..
Terkilan gak...
tapi nak buat camna...
takde rezeki..
Buat "mak" kusayang..
sorry ek...
nanti dy beli sumthink utk mak....
Tak lupa HEpI Kawen Utk KoJEk!!!

Apapun yg dilalui...
2008 meninggalkan kenangan yg paling indah...
suka duka yg takleh aku lupa sampai bila2...
kawan2 yg byk beri semangat dan dorongan..
Terima kasih atas susah payah kalian...
Terima kasih utk org2 tersayang atas perhatian..
Utk my "Alien" teruskan jd budak manja dan nakal...
utk kwn kwn Careline...
Slamat gak utk sume jasa baik...
Maaf kan sume kesalahan ku...

Selamat tahun baru 2009
Selamt dtg 1430 maal Hijrah...
Biarkan berlalu 2008
Aidy kini hanya berserah!!!

Khaira

AIDY 2009

2 ulasan:

Novosibriskie berkata...

Happy New Year. harap harap , tahun nie tak ada lagi drama owang majuk larik dari umah yer... hu hu maaf zahir batin....caboooot lariiikkkkk

KhaiDrus berkata...

cam munyet!!!!