Jumaat, Disember 12, 2008

Dari sudut Hati..

alone Pictures, Images and Photos

Lama gak tak tulins sumthink kat blog sendiri...
takde yg menarik pun..
Cuma smlm aku rasakan aku seperti di tertawakan..
Balik sengsorang..
Takde yg menemani..
Baru skang rasa rugi tak rapatkan dr dgn teman2 sebelum nih..
tapi itulah aku..

Semalam aku jumpa Awalluddin kwn sekolah yg selalu byk beri dorongan..
dia dah berjaya agknya..
dialah jugak yg bg aku jalan nak merubah hidup..
Aku terkenangkan kawan aku yg lain..
tapi diorg sume pun diam..
kekadang rasa sunyi..
Malulah aku klu dia jumpa aku dalam keadaan yg sama..

Aku selalu bertanya pada diri aku..
apalah yg aku cari dalam hidup..
tapi hati kuat menyatakan aku memerlukan "CINTA"..
Dan aku sanggup menderita kernanya..
sehingga Aku lupa utk memikirkan tentang drku sendiri.
Tentang keinginan hati...
Aku lupakan keluarga dan mereka yg selama ini..
Mendoakan kejayaan ku..


Maafkan aku teman dan Taulan...
Aku insan biasa yg ingin merasai hidup..
Dikasihi dan di "Ingati" seperti kalian..
Agaknya ada tak tempat aku lagi dia hati kalian?



Siapa...Sebenarnya aku padamu..Mungkin sama dengan teman lain..Yang bisa kau buat begitu...Dan bila Tiada lagi teman bermain..Kau pulang tuk dapatkan aku..Itulah aku…padamu...
Aidy yg Jahat

4 ulasan:

corecheck berkata...

dy ader jer dekat hati br0...
sentiasa...
kl0 adeR aper2, bgtau je kt br0...
br0 bantu...i
insyallah...

;)

KhaiDrus berkata...

Siapa...Sebenarnya aku padamu..Mungkin sama dengan teman lain..Yang bisa kau buat begitu...Dan bila Tiada lagi teman bermain..Kau pulang tuk dapatkan aku..Itulah aku…padamu...

corecheck berkata...

He don't love you like I love you Don't think about you like I think about you...

;)

KhaiDrus berkata...

huhu..