Selasa, November 25, 2008

SEKALI LAGI

25 NOV 2008


love Pictures, Images and Photos

Hari malang bagai "KHAIRA"
Kita org gaduh lagi..
dasyat gak ari nih..
aku persoalkan di mana kedudukan aku di sisi n hati dia..
menduga tapi sendiri yg terjerat..
bukan dia tak tahu skang ujung bulan..
asyik ingat kwn2 jer..
aku dah berulangkali cakap..
klu kita susah blum tentu kwn keliling leh tolong..
pernah tak aku mintak lebih dari tuh..
aku tahu kekurangan aku..
mmg aku takleh bg apa yg dia nak..
ntahler..

love & pain Pictures, Images and Photos

Mungkin salah aku jugak kot..
terlalu menyayangi hingga dia lemas..
tapi aku buat utk kebaikan bersama
aku tak halang sebelum nih..
cuma aku terpaksa buat camtuh..
utk elakkan pembaziran..
duit makin abis,poket makin kering..
Tuhan jer tahu..
klu lah aku nih kaya..
aku dah suh dia pegi dah..
itulah yg menakutkan aku skang nih..
dia cakap dia syg..
tapi tak pun tunjuk kat aku..
mungkin cara setiap org tak sama...
walau aku tahu sebenar perasaan dia terhadap aku
sgt sayang kan..
hehhehehehhehhe

Aku terlalu ikut emosi..
sian kat dia..
aku taknak lah buat camtuh..
tak tau camna pilihan lain yg kita ada
takut jumpa yg lebih teruk...
memaafkan dan bertolak ansur..
aku menyesal dgn perbuatan aku
tak sangka itu yg keluar dr mulut aku..
tapi dia pun ada salah gak..
dia pun dah mintak maaf..
apalagi yg aku nak..

Doa ku agra semuanya berjalan lancar..
penat dan letih lah..
"awak jer kat ati nih "KHAIRA"
huhu
LUV U KHAIRA

5 ulasan:

NORBAIZURA berkata...

khaira=khaidrus+erra fazira ke..hehehhe

only +RIZAL+ berkata...

pertahan kn milik anda~
smoga akan bbahagia slalu~
now i know how~

KhaiDrus berkata...

tahu takpe?

Que berkata...

huhuhu...
biasa la...
kalo dh syg...
jeles ttp ada..
kalo x jeles, bosan!!

KhaiDrus berkata...

hik hik..
btul tuh..
tapi sesekali oklah kan..
klu selalu bleh lemas..
hik hik