Ahad, November 23, 2008

HIDUP IBARAT RODA...

ubat Pictures, Images and Photos

Kekadang rasa sendiri sgt idup aku..
apa lah nak jadi dgn kehidupan orgmcm aku..
rasa kecewa sgt fikir hari2 yg mendatang..
Semalam aku gi HKL teman kan dia gi check doktor..
demam katanya..
masa time aku sakit takde plak yg nak ambik tahu
harap kwn2 jer..
Ingat lagi time tuh Zila budak Careline gak teman kan aku gi hospital
beriya2 paksa aku pergi..
Terharu pun ada..
ada gak teman yg bukan sekadar menangis..

blood test tuh aku tak gi ambik lagi
aku tahu aku sakit
takmaulah kena tahn2..
byk benda aku nak buat..
selain drpd nih
klu tahu pun menyakitkan ati jer baik takyah..
nak mati kat mana pun leh mati kan..
hehhehhehehe

Skang nih aku batuk selalu kuar darah..
sakit apa plak nih
malas nak menyusahkan diri gi hospital..
biarlaha ku tanggung..
lagipun sakit aku bukan org nak ambil tahu
berat mata memandang..
berat bahu memikul..
report ic pun lum buat..


brokenheart Pictures, Images and Photos

Lupa aku nak citer yg aku br nih gaduh ngan budak sabah
teruk gak aku kerjkan budak tuh..
byk gak darah kuar kat abju aku nih
aku biaslah teruk gak..
demam terus dgn badan dan muka lebam..
diorg 3 org aku sorang..
kira kuat gak aku nih kan..
hehehehhehehe
start tuh sakit aku dtg balik..
ingat leh larrr tahn tapi tak jugak..
Tuhan sygkan aku..
itu jer yg aku tahu..
korang doakana ku sihat k..

luv u alll

MmUAHAHH

Tiada ulasan: