Sabtu, November 29, 2008

ANTOO FIGHTER..

29 NOV 2008

poster Antoo Fighter Pictures, Images and Photos

Semalam aku gi tgh wayang ngan buah ati..
Citer "ANTOO FIGHTER"..
Boleh larr utk citer melayu dgn imaginasi macam tuh..
kira berjaya lah gak kan..
aku tak lah teruja..
tapi sebab kan dia yg ketawa jer memanjang..
aku pun turut gumbira...
apalah yg lebih menyenangkan dr tgk dia seronok jer..
hehehehhehe


Balik aku gi beli satay..
teringin sgt makan satay kambing...
aku beli 5 cucuk jer..
Selain tuh satay ayam ngan lembu..
Aku beli gak char kue tiow ngan Bihun sup ayam utara..
gila mmg best..
aku di nasihatkan doctor supaya tak makan benda2 kambing tuh..
tapi aku mkn gak..
mlm tuh aku teras gak lah bisanya..
tapi bukan selalu aku tingin..
lagipun dah gaji..
bila lagi kan...
lagipun bak akta zila...
"ADA AKU KISAH"!!!!

Malamnya masa aku balik dr beli barang tuh..
aku perasan ada mat salleh ikut aku..
dia cakap dia dari FRENCH..
dia cakap minat gila kat aku..
dia cakap ari2 nak tgk aku..
masalahnya ko elalki cam aku gak kan..
ehhehehehhehe
takutlah
masa kat tempat gelap berani mati dia meraba aku..
naik angin gak aku..
apalagi....
lari..
aku cekap gak bak jln keyel nih..
hehehehhehe...


P/s: laku gak aku nih..
hehehhehehehe-{gelak noty}

Tiada ulasan: