Sabtu, September 26, 2009

+ Di Sudut Hati 1430h +

hurt Pictures, Images and Photos

Perasaan nih taktau nak ckp camne..aku keliru sesangat..
Hati aku mmg nak balik jenguk kubur2 arwah yg aku syg..tapi aku takut gak sedara aku tak suka..org keliling tak paham nape sebabnya..Hanya aku jer yg tahu..simpan lama dah dlm ati..Tapi aku kuatkan semangat moga rahmat aidilfitri bersama aku..

Jadi Aidilfitri Ke3 mlmnya aku pulang beraya..walau berat rs hati demi keinginan aku yg nak sgt jumopa diorg2 tuh..aku pegi jugak..Bandar Taiping dh byk berubah..aku sampai dlm kul 1.30 pg..nasib baik ader cousin aku yg dtg amik..kalau tak bermalam dulu kat stesyen bas kemunting..
Best gak sebenarnya...leh tgk gelagat org..tapi tak semeriah puduraya lah..
hik hik!!~~

Kira kira kul 2.30 pg br aku sampai ke umah kg tuh..
sayu jer tgk..yerlah yara ke berapa dah..takde pun yg tunggu aku..hehehehhe...takpelah nak wat camne..aku mmg merempat pun..tak kisah lah..aku tgk bilik lama aku..uzur dah bilik tuh..takde yg urus..dulu bilik nih aku duduk ngan nenek aku..kain batik nenek aku tuh buat kain buruk pengelap kaki jer..tersentuh ati aku..ntah mana baju2 aku dulu...arwah dah kot..sedih2x!!!~~

Esoknya aku pinjam motor kazen aku pegi lepak umah member aku kat semanggol..hepi sgt rsnya..diorg 3 org nih jer yg tahu kisah hidup aku..diorg tau aku camne..thanks ajib,mizan ngan zaini..aku balik lg jumpa korang..hepi sgt..jenjalan kat Taman Tasik Taiping..kat sini aku jumpa kegembiraan aku..Ntah bila lg aku jumpa korang...masing2 keja..sibuk dgn kehidupan masing2..Teringat ms zaman skolah..Diorg byk bantu aku..Terima kasih byk2..

Pagi tuh aku ke kubur..macam yg aku nak buat aku buatlah..bersihkan kubur walau terlewat..mandikan dgn air mawar..sedekah kan byk fatihah..Maaaf terlambat..Klu kubur org len dh cantik dh..tapi raya ke 4 br aku sempat buat sume tuh..lama jugak aku amik masa..takpelah janji aku ziarah..panas nyer tuhan jer yg tahu..insaf jap...

Ptg tuh aku dh kemas brg..Kazen aku ajak balik skali mlm tuh..lgpun dia balik berdua jer ngan anak dia...Berat hati nak melangkah tinggal kan kg..tapi rezki aku nun jauh di kota..InsyaAllah ada rezeki tahun depan aku balik raya pertama...
Amien..!!~~

Aidy

dsd Pictures, Images and Photos


Bukan laut namanya jika airnya tidak berombak..Bukan cinta namanya kalau perasaan tak pernah terluka..Bukan kekasih namanya kalau hatinya tak merindu dan cemburu..!!~~~

Tiada ulasan: