Sabtu, September 12, 2009

+ AidilFitri Di Rantauan+

raya Pictures, Images and Photos

Menjelang jer Aidilfitri aku nih mesti sedih jer...Tahun lepas aku dah tak balik..Tahun nih aku dah janji ngan arwah2 tuh nak balik ziarah diorg..mandikan persemadian diorg dengan air mawar dan bunga2..Sebab aku jer diorg ader..Nak rap kat sape lagi..
Kalau aku di kampung biasanya sehari sebelum raya aku dah pegi bersihkan kubur diorg...
cat ngan warna putih..petang aku dah beli kain putin sbb mlm aku dah rendam ngan air mawar..
Esok pagi sebelum solat sunat aidilfitri aku akan bwk air mawar ngan bunga2..Sbb aku tak boleh nak belikan apa2 lagi..macam org lain..belikn mak dia pakaian salinan baru,belikan ayah baju melayu..tapi aku????
mesti diorg sedih raya nih tunggu aku..aku dah janji..!!
Maafkan aku..
utk sekian kalinya aku terpaksa memungkiri janji nih..
Aku takleh menulis..
aku dah nages pun!!~~
huhu....



apapun..
Selamat Hari raya..
maaf zahir dan batin yer..
berhati2 bwk keta...
akuselalu doakan kalian..

airmata Pictures, Images and Photos



Aidy

3 ulasan:

tHEoNeANDoNLy berkata...

sabar la bro.. meh dthg raya umah aku... :)

[ N ] sham berkata...

sbr la
kesabaran tu penting k
t raye meh la dtg umh aku gk k~~

KhaiDrus berkata...

tenkiu...
Terharu sgt..
nanti ader umo aku gi k