Selasa, Julai 14, 2009

My Village with no roads AT ALL !!!!!!!



Email dr abg azreen nih...
Best tul...
Tuh sbb aku kongsi dgn kwn2..
Memula ari nih mmg moody..
Dgn open id..
bosan sangat..
bila terpandang umah2 nih..
cam suka jer..
hehehhe...!!!!~~~

kat manalah agaknya tempat nih ek..
Klu diorg buat cam Homestay cam kay "kampung Lonek" negeri sembilan tuh best...
kat negeri mat salleh...
aku sanggup jd anak diorg...
hahahhahahahahhahaha!!!!

Nikmatilah ketenangan yg sama mcm aku rasa...
Leh ilang gak stresss......
Cubalah...
Klu tak rs..
Korang ner pasal lah!!!~~
ade aku kisah..
chak..chak...chak...


My Village …wherein u can’t find a single road...all transportations is done by boats alone…… but who cares, not a problem as it is so beautiful!!




Oh desaku!!!~~



Damainya!!!~~



Bila lah merasakan!!~~




Pelik jer kan....




My dream world!!~~




Bestnye kan....





Berangan seketika...




Leh berenang gak kan!!~~




Klu bosan leh pancing ikan..!!~~




Cantiknyer!!!!!





Aku suka sgt!!!~~Sejuk jer rs tempat nih...



Klu aku nyer!!~~aku nak bela ikan kat bwh umah...





Nak...nak....(mcm dapat jer)
kui..kui..


Aidy

Tiada ulasan: