Selasa, Jun 02, 2009

::Someone From The past::

Lovely Pictures, Images and Photos

Smlm aku jumpa dia setelah 3 tahun berlalu..Org yg bertanggungjawap temukan aku dgn cinta..aku mintak maaf aku tak dapat jd sebaik mungkin..aku bimbang dia tak berubah..jd aku tinggalkn dia utk dia buktikan pada aku yg dia boleh berubah..
Alhamdulillah...
akhirnya sumenya dh menjadi kenyataan..aku hanya mampu doakan jer..
Byk sgt pengalaman dan saat manis yg dilalui bersama..suka duka..pahit manis..semuanya memberi sejuta makna pada kehidupan aku..mmg kami tk punya apa2..Tapi kami bahgia didalamnya...Sehinggalah dia dah mula mebuat kan warna hidup bagai alam fantasi..
jadi ku biarkan dia terus berimaginasi sementara aku terus ikut haluan sendiri..Hidup perlukan pengorbanan..klu kita tak berkorban..kita yg terkorban...!!~~~

Sedang aku asyik mengimbau kenangan..tetiba aku dikejutkan sorang anak lelaki kecil..merengek-rengek..
Dia tanya aku..
"Cuba teka nama dia apa?"kata Someone from the past..
"Ntah"..jawap Khaira!!~
"Ahmad Idrus"..aku tak pernah lupakan kau..anak aku aku namakan sempena nama kau.Aku tak pernah lupakan kau walau sesaat dalam hidup aku..Demi Tuhan aku syg sgt kat ko..' Some one from the past!!~~
Cam nak jatuh airmata aku..

"Takde rezeki kot.."jawap Khaira!!~
"jom arr minum"Someone from the past!!~~
"Takmolah..berpeluh2 nih..Br pas mkn.." Khaira!!~~
"Kau tido pun berpeluh"Someone From The past..

Senyuman sinis..Senyuman sama yg dia berikan pada aku suatu tika dulu..Senyuman yg penuh erti dan berisi..Mungkin dia juga pkkan benda yg sama aku pk...
Astagfirlah Al-azim...

Dia jer yg panggil aku Idrus..Berlainan dr kwn2 lain..

Aku tgk dia pimpin tangan ank dia diiringi bersama org baru dlm idup dia..
Sekurang-kurangnya aku puas..memerhatikan dia bahagia..Dr jauh dia lambaikan tangan..Arap itu jer kali terakhir aku jumpa dia..
Aku taknak terus berkhayal atas kebahagiaan org len..Atau aku cemburu?
Aku yakin tak kot..Aku cuma terlalu sygkan Khaira aku..Itu pasti..

Harap Dalam Lindungan Allah!!~~
Amien..


future and past Pictures, Images and Photos

Aidy

4 ulasan:

SaraGurL berkata...

sedey laa..huhuhu :(

KhaiDrus berkata...

tau takpe...

Sharifah Liza Suriani berkata...

Macam cerekarama pon ada...tapi pokok pangkalnya tak ada jodoh...heheeheheh

KhaiDrus berkata...

hiburan minggu ini...
hehhehehehehehe
tapi apaun yg patah tumbuh..yg hilang dah pun berganti..
chewahhhh