Jumaat, April 17, 2009

Summary Aku!!~~

Photobucket

Lamanya tak update..mls pun ader..bosan pun ader...ader gak ari yg aku tak sihat...so aku bglah summary or sipnosis ape yg jadi dlm idup aku kebelakangan nih.....~~(macam kat s kolah2 dulu time projek nilam utk kumpul sape yg rajin membaca..hehehehhehehe..ingat tak?)~~
heheheehehehehe...

Hari tu aku sakit demam n ader 2 bisol kat tgn..*(bukan kat bontot k)*.....doc ckp aku ader kencing manis tahap awal lah..Muda2 lg dah berpenyakit..huhu...nak wat camne..tuh kira rezki tuhan bg..Korang jglah kesihatan skit..Umo dah meningkat nih kena byk kan jg kesihatan..mkn makanan yg berzat..pandai jer aku bg nasihat..
hehehehheheheheh!~~~

Yg penting aku dah tgk 3 citer wayang yg aku rs aku nanti2 kan gaklah..citer The Unborn. Talentime ngan Jangan Tegur!!~~boleh larr tahn citer2 nih...kira menghiburkan jugaklah..
Tapi yg paling berkesan citer talentime lah..aku suka sgt...sebab kena dgn jiwa aku kot!!~~jarng aku tgk citer melayu..tapi klu kita yg tak support film kita sape lagi??
kan..kan..kan!!~~




Talentime Pictures, Images and Photos



Popoy pun dah besar skit...ari tuh ader dia tinggalkan umah sehari setengah..Dia naik lif turub bwh..Penat gaklaha ku bnagn ajib mencari..nak demam gaklah..time nak tido yg rs cam sunyi sgt tuh..Jumpa pun dia yg cr balik kitaorg..security guard tuh kata yg dia berlegar2 depan lif tapi tak naik..Time tuh cuti kitaorg masing2 membuta sampai kul 5 ptg..Dgn kotor dan luka luka kat badan..
alahi kucing ku sayang..sian di..skang tak berani dah turun..Agaknay dah trauma kot..
baguslah jugak..nyesal plak aku ajr dia turun lif..
hahahahah!!~~

Minggu lepas Hp aku ilang...Kat warung anda..so skang nih takdelah phone..kena tunggu gajilah plak..aku mmg cuai lah..dah kali ketiga nih..klu hp tak ilang..ic ilang..or beg duit..rs cam nak mandi bunga..buang skit pernagi yg leka2 nih..penat dh org membebel kat aku...sib bek kan ader benda yg terlekat kolu tak penat nak cr sparepart......ehhehehehehehehe..

Yg paling best aku gaduh ngan budak kat tempat keja nih..aku bukannye per..mungkin tensen kot..lgpun aku tak suak org layan aku camtuh..aku dah tua pun..takyat wat cam bebudak..takpelah..pengajaran gak bg aku..Mungkin bg dak tuh gak..Kita x selamanya leh pendam or berdiam..aku pun rs bersalah gak..tapi nak wat camne benda dah jadi..apapun sori kat dia ngan kengkwn len ek...
I'm sorry!!~~

Yg len2 tuh biasalah aku kuar jenjalan teman kan popoy kat taman2 sekitar kl..beli2 brg kat supermarket..jenjalan kat pasar2 mlm..macam2 selalu yg aku buat..takde yg special pun..bosan aderrlah..skang tgh sibuk men Restaurant city kat Facebook..suka gaka ku men2 kuiz..kekadang gelak sendiri..klakar2!!~~Mlas lah nak rapat2 ngan org lagi..Yg ader cukuplah..Kita tak tau ati org kan..Bukan sume org sukakan kita..kadang2 kwn yg paling rapat tuh adalah musuh ketat kita..cuma kita yg tak tahu..Apapun segala ketelanjuran aku mintak maaf...
Salam ceria

Aidy

l-o-v-e Pictures, Images and Photos

2 ulasan:

mummy roshie berkata...

ayoo...anak 8..penat la wife dy beranak..kekeke

~Kh@idru$~ berkata...

hik hik..