Selasa, Januari 13, 2009

KANCIL OH KANCIL

Perodua Pictures, Images and Photos

Baru jer bw keta dtg kl..
dah ader yg pecah kan cermin keta..
susah tul duduk kl nih..
byk sgt dugaan..
br jer nak bernafas skit..
Bulan nih kena ikat perut lagi..
ehhhhehehehehhehe

Cancel aktiviti petang tuh nak gi PD..
dgn beg keja hilang..
borong OT dan RMC...
Headset lagih..
byk betul dugaan..
Tuhan terlalu syg kan aku agaknya..
huhu
Ntah apalah yg membuat tuhan selalu sgt uji aku kan..
Sebab aku lupakan dia kot..
tulah..
Bila susah kan baru ingat Tuhan...
baru aku sedar sume tuh

Settle jer cermin yg pecah..
aku ngan ajib terus gi cr cermin..
agak mahal lah jugak kan
malam nya abg Azrin dtg suh gi umah dia..
pagi esok dia tunjuk kan jalan ke "kedai Potong"


Kancil Pictures, Images and Photos


Sampai SUBANG kitaorg pegi..
dgn tidor yg tak cukup...
Tahan jer mata nih...
untung ada teman yg camtuh
Dapat Cermin terus ke Workshop keta..
nak pasang plak...
duit lagi...
huhu
takpelah...
Nak wat camne kan...

Apapun salah aku gak..
tinggalkan beg dlm kereta tuh...
time nih kita tahu sape kawan dan sape sebenarnya yg berada di sekeliling kita...
Terima kasih pada yg byk membantu..
sumpaH aku serik tinggal beg dlm kereta..
Korang jgn buat benda yg sama plak...
Jadikan pengajaran....
Chewahhhhhh
Ni lah namanya 'terantuk baru tumbuh benjol.'..
hik hik!!!!
org jarang buat aku jer yg agak2 hero..
ehhehehehehehehhe

Tapi malang kan tak berbau..
so bukan salah aku gaklah kan..
Tapi nak salah sape..
apek yg selau cuci keta tuh ke?
apek yg jg parking?
Atau nyonya yg jual air cincau kat bwh umah tuh?
Salah kan dr sendiri jerlah
lagi best..
susah sendiri gak tanggung
hehehehehehehh



Red Pictures, Images and Photos

AIDY

2 ulasan:

Novosibriskie berkata...

confirm , ari yang tukar cermin tuh tak gi semayang jumaat kan??? kan?? kan???

KhaiDrus berkata...

huhu
insaf seketika