Jumaat, Januari 30, 2009

"HIDUP KO NI MENYUSAHKAN ORG"





Pagi2 lagi aku dah dgr kalimat tuh..
rs cam tercabut dah nyawa nih..
aku pun taktau apa salah aku...
Mungkin bila rasa benci tuh dah mnyelubungi perasaan..
tuh lah yg lahir dr mulut dan perbuatan..
aplah lagi bala nak dtg nih kan...

Tapi bila di pk balik betul jgk kot...
Aku terlalu bergantung dgn org len..
lama 2 org bencilah..
Dulu aku leh jer bergerak sendiri..
manalah keberanian ko ni KHAIDRUS!!!
Ntah manalah nak letak muka kan...
Hilang dah rsnya maruah dr...

Tapi yg peliknya dia mintak maaf..
Ckp yg dia slah ckp..
aku yg terlalu emo!!!
byk dugaan yg dah aku hadapi..
Takkan yg benda kecik mcm nih aku tak leh berdiri...
Kena buktikan sesuatu kan...
Tapi biasanya mood pagi2 mmg tak dpt nak di persoalkan..
lgpun aku dah biasa dibahasakan..
dr Kecik samapi besar..
Arwah mak dgn ayah aku pun dah biasa camtuh...

Kat mana aku nak pegi lagi..
Klu lah aku ader family cam org len...
leh gak aku mengadu..
bergantung harap..
Manja2 dah kongsi susah senang sama2
Tuhan lebih syg kan mereka...

Mak...Abah...
Aboy takmo nyusahkan sesape k..
Sampai ajal menjemput...
Buat mak ngan ayah aku..
moga roh mereka sentiasa dlm keadaan dirahmati
dan di tempat kan dgn org yg beriman..
walau aku hanya hadir seketika...
Rasanya kenangan tuh terpahat kat hatia aku..
walau aku tak merasa kasih syg mereka...
aku yakin diorg ader jer kat sebelah aku...
Terima kasih kenalkan aku pada dunia...
Terima kasih dgn setitis kasih syg....
aku terlalu menghargainya!!!


Alfatihah...





Aidy

blood Pictures, Images and Photos

7 ulasan:

SaraGurL berkata...

allah lebih tau ape yg baik untuk anda...:)

KhaiDrus berkata...

hehehehehhehe...

mummy roshie berkata...

kita semua kat syg kt dy...kita semua keluarga dy..jgn rase dy sorang k...

KhaiDrus berkata...

huhu

Novosibriskie berkata...

Betolll..mood pagi nie susah nak di perkatakan..lebih lebih lagi kalau malamnya tak cukup tidur..tak cukup ini itu... tak cukup segala gala nya lah waktu tido tu...bak kata tak puas lah tuh...))) ....... caboot larikkkk (sambil tutup molot)

skatype berkata...

salam blogger.
salam cnggh..
knal lagi kan,.
dr myspace.
kita ke blog..
wow bro.
mmg sdey cter nie..
huks huks..
ap2pn.
hnya allah yg thu.
ap yg tersrat disblik prkara..

KhaiDrus berkata...

tulah..
hik hik