Ahad, Januari 15, 2012

~PETUA : cara melicinkan kulit muka~





Assalamualaikum..

Nih nk kongsi sket dgn korg camne nk licinkan kulit muka..chewahh!!
kulit aku tak lah licin sgt tapi oklah kot..aku tak penah pakai produk2 luar nih atau yg berlambak jual nun di kedai....
Lelaki biasalah kan..tapi nenek aku dulu selalu suh aku wat camni..terutama ms aku masih remaja..tak sangka sampai skang Alhamdulillah..kesan tuh mmg memberansangkan..
Sayang my Grandma..!!~ Hhahha..

Bahan-bahan

~Putih Telur




~Susu Tepung..



~Madu Lebah Asli..




~ Ubi Kentang...









Caranya

Timun & ubi kentang dikisar kemudian campurkan semua bahan yg lainnya tuh. setelah sebati sapu pada wajah. Amalkan 2 kali seminggu..
Korang wat lah mcm MASK tuh..laki kew..pompuan kew sama jer..watpe nak malu kalau nak elok..

InsyaAllah berkesan..

Makanlah apa pun..kacang kew..koci kew..tetap korg namapk kiut miut..

Cuba Try Tengok!!




Aidy