Khamis, November 25, 2010

::~ EMOSI~::















Biarkan titisan di kelopak menjadi wasiat kehilangan..kan kau temui ku di setiap relung airmatamu yg mencari kebhagian..akulah perindu hatimu.. dan setiap kali aku bernafas aku akan selalu mendoakan mu.. Sayang, maaf aku tak berdaya menyingkirkan mu dlm igau dan tangis ku...

Kalau cerah berganti hujan..rataplah aku pd setiap pertemuan..kalau ianya menjanjikan kebahagian..redha aku dlm kepayahan..tatapi aku selagi kau mampu..kerana aku tak menjanjikan kau terlalu bahagia dalam setiap senyumku!!

Girang yg ku tangiskan..Kerana resah selalu ku sembunyikan..rela dlm tangis ..dan hati bergerak dlm sunyi..mengintai akan ada hari lagi..kau tangis dlm riba..rebah dalam cahaya ..rindu di setiap kali nadi ku berdenyut..Aplah daya kalau aku hanya pemain boneka drku sendr..kerna hidup itu harus terus..jadi ku teruskan bermain klau ianya akan menggembirakan mu..!!~

Aduhai hati yg sering bermimpi..Redha lah utk sekian kalinya..kau tersingkir atas kesucian cintamu..biarkan kau terus merindui masa silam mu..aku ingin sekali merasakan indahnya setiap pertemuan itu..sakitnya merindu kamu yg menyesakkan aku..
Aku takkkan berhenti melukakan jiwaku selagi aku mampu menistiskan keluhan rindu pada angin terus ke hati mu..

Tiada yg indah dan membahagiakn hariku..Kau terlalu istimewa sayang..dan aku akan menjadi insan yg paling malang kalau aku menyesal dgn tiap perjalanan hidup yg ku lalui bersamamu..Kau ada lg di hati..aku janji..!!~






Aidy

Tiada ulasan: