Ahad, Februari 14, 2010

~ EPPY Valentine~~

valentine Pictures, Images and Photos

crop aidy

Best nyer sbb aku dgn si dia di ari Valentine...
Dah lama aku tak post apa2...
Sbb aku keliru..resah dan kehidupan ku yg tak terurus..
Hilang segalanya yg aku nikmati..
Cinta yg memisahkan kami..
tapi Cinta yg ikhlas pasti menemukan kami semula..
Insan dtg dan pergi...
tapi cinta itu tetap di hati..
Mengapa terus menggapai cinta kalau ianya tetap milik mereka!!~~
Kau takkan percaya...
Aku selalu mempertahankannya..
Berada di setiap ketika..
Sebab aku tahu dia memrlukan aku seperti mana aku memerlukan dia..
Dari duka sengsara,dari senda dan tawa..
Hanya insan yg bertahan seperti aku yg tahu apa itu cinta..
aku dah byk derita..
Mengalami setiap situasi dgn hanya memendam rasa..
Ternyata aku hanya tahu yg dia akan terus menjadi dia..
Tolong doakan kami..
Berjaya menempuh kekeliruan..
Jalan nya ada..
Puas aku berdoa..
Menagisi derita...
Aku hanya ada dia...
Dah terbiasa bersama..
Siapa pun tak mengeti..
Hanya yg merasai dan tau menghormati perasaan org lain akan pasti menemuinya suatu masa nanti...
Biarkan kami melaui saat2 ini
dari dulu sehingga kini...
Dia jer yg bertakhta di hati...
Kembalikan dia sepenuhnya..
Aku juga punya perasaan..
Dah lama kau menyepi..
Mencari kekuatan diri..
Aku sedar yg aku hanya dihati..

Selamat Hari Kekasih ♥My dak Alien ♥!!~~

valentine Pictures, Images and Photos

Tiada ulasan: